Superživilo banana – priročen endo prigrizek

Banana je odličen prigrizek pri endo dieti, ki ga imamo lahko vedno pri roki. Pogosto se namreč dogaja, da smo zaposlene in nismo vnaprej poskrbele za malico ali kosilo. Potem pa pride do napada lakote in nikjer v bližini ni možnosti za endo prijazno prehrano. V takšnih primerih je banana priročna rešitev, še posebej zato ker v nasprotju z drugim sadjem dobro nasiti. In lahko je prenosljiva, enostavno jo vtaknite v torbico! ;)

2015-06-05-Banana-1

BANANA pa je tudi superživilo! Banana zaradi vsebnosti naravnih sladkorjev in vlaknin da takojšnjo energijo. Zato jo radi uživajo športniki. Poleg tega pa so banane tudi bogat vir kalija, vitamina B6 in antioksidantov. Banane so med drugim dobre za prebavo, pomagajo pri lajšanju predmenstrualnega sindroma ter pri depresiji, saj spodbujajo nastajanje hormona sreče serotonina. Zaradi navedenih pozitivnih učinkov je banana tudi super endo živilo!

2015-06-05-Banana-2

Banana je dobra osnova za vrsto božanskih smoothijev. Poleg tega se dobro poda k kašicam (prosena, ovsena kaša) za bogat zajtrk. Moj nasvet je torej, da imate doma vedno na zalogi dovolj banan in jih pograbite s seboj, kadar mislite, da jih boste potrebovale za prigrizek. Če pa vam kar naenkrat preostane preveč že zrelih banan, lahko iz njih ustvarite bananino pecivo ali pa jih nalomite na kose in jih zamrznite – v takšni obliki jih lahko porabite v smoothijih ali pa iz njih naredite bananin sladoled.

facebooktwitterpinterest
<.thumbnail-div { display.none;}>